fredag 3 juli 2009

Sista skriket innan....

.....semestern lol

Jag sitter här och har ff mkt kvar som alltid trots att jag jobbat på bra denna veckan!!
Jag känner mig ändå ganska nöjd men "inläsningsvecka" vet jag inte -det har ju varit mkt annat men lite läsning har det dock varit. Har skickat ett efterfrågat dokumentet till "chefen" och kunde inte låta bli att skoja till det lite men nu ångrar jag det lite... men men det är ju sån jag är...och det är väl inte sånt som löneökning baseras på.... tur för mig... LOL

Polisförhöret gick bra och det känns skönt att det är över.. och dessutom känns det ok att ha träffat "familjen" utan större friktion....då behöver jag inte akta mig såå mkt...

Nu ser jag fram emot kvällen med Sofia och Marie... kick off för semestern LOL..
Lite vin ska det i allafall bli om jag hittar ngt att ta på mig... bikini kanke - skulle sitta fint dé på Sandwallsplatsen... NOT .....snarare parkas och goggels!

Nu ska jag slutföra "Med sikte på förskolan"( ny bra bok 2009) ... i solen..man har ett smäckjobb eller hur...lol kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar